Nu; Film

kom precis hem efter att ha varit ute med en kompis. gått & snackat om allt möjligt. härligt! så nu ska jag sätta på en tjejig film, tända ljus & dricka mitt té. :) hann visst med allt jag ville göra, haha! men ah, eftersom min kompis skulle upp tidigt imon så skulle den hem & sova. så ah. snällt att jag kallar min kompis "den" haha! men skriver jag ut på bloggen så frågar alla bara en massa (störiga personer) hela tiden, så alla kompisar blir "kompisen" eller "den", så nu vet ni det. ;) aja, nu åker håret upp i en bolle & mjukisdressen på! så vi hörs imon innan jag sticker till skolan. :) 
bara för jag skrev så kommer jag säkert försova mig.. 
.
.
jag å kajjan i sommras i norra rörum.. man kan ju inget annat än att sakna konfatiden! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu