Min kärlek

Har precis duschat & ätit mat, så nu sitter jag här i soffan med min kärlek - sockerfri redbull. ;) Härlig söndag. Senare ikväll kommer antagligen en kompis hit oxå en stund. Älskar att träffa folk, hatar att sitta helt ensam. Dock e det mysigt att ibland välja en sjukt bra tjejfilm, tända ljus & bara sitta å kolla på den själv. Kanske får sparka ut kompisen sen så jag hinner det..? Hmm. ;) haha nejdå, så taskig ska jag ente va. Men ah, vi hörs senare. Har fortfarande problem med att skriva & samtidigt försöka hänga med i texten på tv:n..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu