Godmorgon. ♥

godmorgon! vaknade för en stund sen, så har precis ätit frukost, druckit te & knarkat halstabletter i hopp om att min hals ska bli bättre. bad mamma kolla mina mandlar eftersom tobbe precis haft halsfluss & dom va riktigt stora.. ente konstigt att jag har ont i halsen.. haha. ;) aja, bara jag ente får feber så funkar det. känner att jag ente kan va hemma en vecka från skolan. fast blir det värre får jag ju åka till vårdcentralen & få piller.. så ah.. 
såg förresten att inlägget jag gjorde igår från mobilen ente kommit upp på bloggen. asså man kan ju inget annat än att bli tosig på den appen. ibland funkar den & ibland ente. riktigt irriterande.. :O men ah, ska gå & fixa lite nu. måste typ städa rummet nu.. ligger kläder överallt. om på tal om kläder så ska jag förresten fota det lilla jag köpte igår.. ni får se sen! :) hörs senare!
.
.
bilden har ni sett innan. orkar ente ta en ny för datan segar riktigt mycket. sjukt störigt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu