Det Här Med Skolfoto Är Inte Min Grej

förstår ente detta med skolfoto, helt onödigt! men ser bara helt töntig ut ju.. :( blö för det! längtar dock jälvigt mycke till spexfotot, det ska bli riktigt kul. ;) 
sitter just nu på mitt rum iallafall. började pissregna när jag skulle gå hem, så va genomblöt. så har bytat om till mjukis & en tjocktröja. riktigt mysigt :D ska snart börja packa till ikväll oxå. ska ju sova hos isabelle eftersom vi ska se alla tre paranormal activity filmerna nu innan fyran kommer ut. har typ glömt vad dom handlar om ju.. ;) så det ska bli kuligt. kommer blogga därifrån oxå, snor hennes data en stund. tror faktist det e helt okej. ;) men ah, hörs senare. ska lägga mig under täcket nu en stund för fryser fortfarande.. vi hörs senare! :)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu