1 september!

godmorgon! redan första september.. sjukt vad tiden går snabbt!? :O sitter just nu på rummet & kolalr på tv. vaknade för en stund sen, så har ätit frukost & sånt, & ska strax ner & koka kaffe. känner att jag ente kommer klara mig utan kaffe idag. gick & la mig vid två igår eftersom en kompis va hos mig till typ halv ett, sen kände jag mig tvungen & se klart en film, så ah. ;) fick typ sova sju timmar.. så får slänga i mig kaffe för idag ska jag till isabelle. eller ah, ikväll. elin & klara ska oxå dit så det blir supermysigt. :) & det e varmt ute så får se om jag tar på mig min nya svarta klänning ni vet..? eller kanske ente, har nog glömt visa bilder på den, haha.. aja, ska ner & fixa kaffe nu, hörs senare!
.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu