Orientering.. *suck*

Hade orientering innan idag ju, & det fick faktist rätt bra. Vi hittade alla kontroller, & jag å Zainab gick & sjöng & dampa loss! Haha, rätt härligt ;) Dock va det tråkigt att det började pissregna när vi bara hade tagit typ två kontroller.. Så man gick & liknade en dränkt hund. GulligtGulligt!
Så nu sitter jag i soffan & kollar på tv & dricker te. Fryser fortfarande sen vi va ute & orienterade & det va några timmar sen. Usch, hemskt. Sån tur e ska vi snart beställa pizza så då kanske jag blir på bättre humör? ;) Dock har jag redan ätit en bulle, banan, yoghurt & typ 15 kex.. Nä, ente alls tjock asså! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu