nybäddad säng!

har precis bäddat sängen, så ska snart borsta tänderna sen går jag & lägger mig. är superdupertrött! ska dock bli riktigt skönt att då & lägga sig i en nybäddad säng. bara jag som älskar det? ;) det kan det ente va, haha!
.
har verkligen inget att skriva. händer ju inget intressant i mitt liv om dagarna.. jag går till skolan, träffar kompisar, kommer hem, sätter mig vid tv'n, äter, somnar. det e liksom vad jag gör en normal dag? :O ska förresten börja gymma snart oxå, med issie & anes, så då kommer där stå 'gymma' oxå. ska bli duktig nu & börja äta bra. kan fan ente fortsätta äta som jag gör nu.. har gått upp 4 kg på bara några veckor! hemskt. :( så ska bli slut på allt onyttigt & sånt shit. men äh, nu e jag trött, sitter nästan & sover framför datorn.. godnatt, hörs imon!
.
.
ni får en gammal bild på mig sålänge. orkar ente ta en ny just nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu