latte & packning!

har hållit på att packa exakt hela dagen idag. åker ju till norge på fredag! har dock ente ens packat hälften.. :O & jag kommer säkert glömma det mesta oxå, smidig som jag är.. aja, bara jag ente glömmer klänningen & skorna så blir jag nöjd. ;)
.
nu sitter jag iallafall & kollar på halv åtta hos mig & dricker latte. :) ska snart hoppa in i duschen. lökar ju ihjäl! har varit sjukt varmt hela dagen idag. riktigt skönt egentligen.. ska ju bli dåligt väder resten av veckan.. blö!
.
.
& nä, jag e ente naken.. jag har faktist ett bandlöst linne på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu