En timme senare..

Har precis satt upp två hyllor i mitt rum som kommer sitta över sängen sen när jag vänder den.. Så efter några slag på tummen & några svordommar senare så sitter dom där! Blev faktist riktigt nöjd. ;) Dock tog det nästan 1 timme, & så råka jag skrapa av lite färg med skruymejslen, så måste måla i det nån dag. Men det får se ut såhär tills sängen e vänd. Känns skönt att rummet snart är helt klart, ska bara flytta ut lite saker till & sätta upp en tv på väggen, sen e det klart. :D Åh längtar.
Men nu ska jag snart börja laga mat. Kassler med mozarella & sparris & ris till det. Riktigt gott, i hope.. Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu