åker snart till Norge..!

.
e superduper glad att jag snart åker till norge! sista dagen imon i skolan sen åker jag till norge på fredag. hoppar runt av lycka medans jag packar det sista. fick sätta mig bara för att kunna ta foton till bloggen, haha. ;) dock jag har biologiprov imon som måste klaras av innan jag kan åka.. kan ente få ett F på detta provet för då skiter det sig totalt i biologi.. vem vem bryr sig om matspjälkning..? :O egentligen, när behöver jag veta något om det när jag e vuxen? never ever! aja, nu ska jag nog plugga lite, om det ente går något roligt på tv. haha, typiskt mig. ;)
.
.
såg precis att jag höll boken upp&ner.. ser ju smått korkad ut bara för det. men jag lovar, jag pluggar ente med boken upp&ner.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu