Typiskt mig..

kom precis hem från city gross. handlade bus - brun utan sol, shampoo & balsam, & lite sånt. bra att ha liksom. ;) skämde även ut mig totalt. gick fram till en tjej jag trodde jag kände & kramade henne. det visade såklart sig att det va en tjej jag aldrig sett i hela mitt liv förut.. fuck my life liksom.. aja, hon blev väl glad över att hon fick en kram..? ;)
sitter iallafall i soffan nu & ska försöka göra lite spenska & lite engelska. orkar ente med läxa. skönt att det e lov om två dagar iallafall! :D gud så skönt. längtar riktigt mycke, förutom till påskhelgen med tanke på att vi antagligen ska ha några här. blö! så ska försöka va borta så mycke som möjligt då. haha. ;) hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu