sushi på hotellet!

hatar söndagar i norge.. va ute i stan innan & tänkte gå & kolla lite i buktiker & sånt, men nej, här i norge har man ente öppet på söndagar. va helt förvånad.. i sverige har vi ju öppet till två? :O men aja, that's life! så vi gick tillbaka till hotellet efter att varit ute i kanske 40 minuter. va inget bra väder heller, duggade & va kallt. jag som vill gå med shorts & linne nu. det e nog det sämsta med att leva i norden (vi gör väl det, eller..?) vi har aldrig varma sommrar. blö. :(
.
har precis varit nere & köpt sushi nu iallafall som jag varit sugen på i flera dagar nu. va dock lite svårt att beställa eftersom dom fattade typ ente svenska, så fick stå & peka & allt möjligt.. jag måste ha sett dörolig ut. ;) så nu sitter jag & äter sushi, dricker cola light & väntar på att erik ska komma & hämta oss. han skulle komma runt fyra tiden tror jag det va? :O som om ni bryr er egentligen? haha. men nä, ska äta upp min sushi nu, sen ska jag nog ge mig ut på äventyr i hotellet. har ente kollat på hela än.. hörs senare! :)
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu