Packar för fullt!

håller på att packa inför lägret i kivik nu. åker ju imon vid halv ett. stannar måndag - torsdag. kommer antaligen bli sjukt mysigt där oxå, men tanke på alla härliga vänner som är i min grupp! hela högen e verkligen helt underbara. :) hade tur som kom i denna gruppen, hehe. 
synd bara att det antagligen kommer regna hela veckan vi ska vandra.. jag tänkte ju att det skulle va sol & 30 grader varmt så jag kunde få en bränna på köpet, men nej.. vädret ville visst ente som jag ville. får väl göra det bästa av situationen iallafall. har packat ner regnkläder, så det ska nog gå endå. ;) nä, nu måste jag fortsätta packa, sen ska jag fixa naglarna, kolla lite på tv & läsa nya numret av vecko revyn. hörs senare! 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu