Min midsommar!

har precis kommit hem efter en supermysig midsommarafton hos vicky med massa kompisar. va sjukt mysigt. åt massa god mat, jordgubar till efterrätt (såklart) & sen chips på det. så nu rullar jag fram. haha. ;) va jättetrevligt iallafall! har tagit massa bilder oxå, ska kolla igenom dom & lägga upp på bloggen imon tänkte jag (eller senare idag.. klockan e ju över 24, right?) ska se om där e några som absolut ente får komma på bloggen. såna där man ser superdrogad ut, eller att bilden är suddig. ha nog rätt många såna.. ;) men ah, sitter iallafall & kollar på tv nu. har precis tagit på mig en tjocktröja, så sitter här i tjocktröja & trosor, lyssnar på musik, kollar på tv & målar naglarna med ett nagellack jag fick av elin i födelsedagspresent. onödigt långt ord!? ska nog snart gå & lägga mig. är riktigt trött. känner hur ögonen håller på att gå ihop. godnatt iallafall, så hörs vi imon! :)
.
.
gammal bild, men bjuder på den! har ont i huvudet efter några cider & antibiotika. ingen bra kombination enligt mig.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu