mer bilder kommer..

godmorgon sötnosar! jag & kajjan vaknade för en stund sen eftersom jag va korkad & hade glömt att stänga av alarmet sen igår. haha. men aja, that's life. ;) så nu har vi precis ätit frukost, & kajjan ska snart sticka till sin farmor & jag ska ut & lägga mig i solen. sol & 25 grader ute ju, ente ofta det händer i sverige? ;) så man får passa på. har tagit några bilder från konfalägret i kivik från elinas blogg, så tänkte lägga in dom här lite senare idag kanske, eller imon. vi får se när jag hinner! (läs; orkar) ska iallafall fota vad jag köpte igår & lägga in idag. :) 
ska fortsätta kolla på tv & va lite social med kajjan. känns muppat att jon sitter med mobilen & jag med datorn å så säger vi ente ett ända ord till varandra. hehe.. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu