i'm in löööööööve!

har precis kommit tillbaka till hotellet. va ute en stund på stan & kollade runt lite & åt på Steak House! riktigt god mat, dock svindyrt. fast det e väl allt i norge..? :O
så nu sitter vi på hotellrummet - kollar på Let's dance & jag har gjort en latte & pappi e & köper läkerol å naturgodis till mig. ;) blir antagligen att bara ta det lugnt ikväll, eftersom vi ska upp senast halv åtta imon. usch, tidigt! men vi ska hinna äta en lång hotellfrukost, & jag ska locka håret, duscha & klä på mig. det kan ta tid asså. ;)
.
satt föresten & kollade runt på nelly innan & hittade dessa skorna. hur j*vla snygga är ente dom?! Jeffrey Campbell & så e dom rosa, hur perfekt e ente det? :O ingen som kan ge dom till mig i konfa eller födelsedagspresent? eller låna mig 1700 ? ;)
.
Jeffrey Campbell - Lita Shoe
.
nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance, hörs senare eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu