Hold On Be Strong!

godmorgon! har precis kommit tillbaka till rummet efter att ha ätit en hotellfrukost. mumsigt! älskar att där e massa frukt & onyttiga kakor.. ;) haha! ska väl snart börja klä mig & sånt, så ska vi ut en runda på stan. sen i eftermiddag ska vi hem till erik & annikens hus, kolla där & plantera ett "vänskapsträd" eller något. sen ikväll drar vi till stan igen & äter med dom. mysigt! sista dagen med dom idag, känns sorligt. vill ju ente åka hem, finns inga härligare människor än dom. :( men vi träffar dom på i strömstad i slutet av juli, så det e endå bra. & så har vi redan planer på att dom ska komma till oss nästa sommar. stora planer, ohja! ;)
.
erik & anniken hade denna på sitt bröllop & jag tyckte den va så jäkla bra, så ta å lyssna på den ? ;) glömde förresten mobilen på rummet när vi skulle till bröllopet.. men jag fota lite med mammas kamera, så ska se om jag kan lägga över som bilderna till min dator så kan jag lägga upp en bildbomb när jag kommer hem!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu