har inget att skriva om..

har inget att blogga om.. har ente gjort något idag typ.. ida kom en stund & skulle låna skor, men dom passa ente, sen stack jag & sola. så ah, det e det jag har gjort idag. haha, kul liv jag har.. ;)
har iallafall precis käkat nudlar & målat naglarna inför imon. ska snart hoppa in i duschen oxå & raka benen & allt sånt. hinner ente göra det imon. sen tänkte jag ligga i sängen till halv åtta imon. måste sova, har ente kunnat sova något dessa nätterna. :o har typ helt vänt på dygnet? kan aldrig sova när jag ska sova, & så vill jag sova bort hela dagarna men det går ente. eller efter imon går det, för då har jag SOMMARLOV! gud, det behövs verkligen asså. ska gå ner & ta en latte nu, hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu