varit ute på några ärende..

har precis kommit hem från att varit ute med pepper, å varit runt på några ärenden i byn. va b.la på banken & satte in lite pengar på kortet. :) känns mycke säkrare att ha dom där.. så nu sitter jag på rummet & dricker kaffe. ska in på gina's hemsida å kolla lite kläder. ska se om där e något kul på rean, eller om dom fått in något nytt. korkat av mig att ente hålla i pengarna. ;) 
fick förresten ett supergulligt kort från dom i norge. står "på konfirmasjonsdagen", haha, älskar den norska stavningen. ;)
.
.
om det ente syns, så står där " kjare therese! håper denne dagen blir alt du har drömt om. tillykke med konfirmasjonsdagen, kos deg masse. vi ses snart og da har vi med dave. hilsen alle dine norske venner, anniken, erik, seb, sebastian, thea & thea K" ah, vill ni ha det på svenska får ni översätta själv.. 
.
.
ser ni mitt fina halsband förresten..? faster ärvde det av farmor, men faster tyckte jag skulle ha det i konfapresent.. så gulligt. så nu hänger farmor alltid runt min hals, nära hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: frokendanielsson

akrylen har jag köpt på tradera :)

2012-07-09 @ 21:01:49
URL: http://frokendanielsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu