Nu Blir Det Stan

nu ska vi snart dra in till stan. måste ju handla lite, b.la nagellack som jag skrev igår. eller va det imorse..? hmm, jag e lite glömsk, men det e okej antar jag. så har precis fönat håret & fixat mig & sånt, så nu letar jag skor. jag är 100% säker på att jag tagit med mig mina convers, men hittar ente dom. :O nån kanske har ätit upp dom eller något? aja, hittar väl dom snart..
vi hörs senare när jag kommit hem! vet dock ente riktigt när jag kommer hem eftersom tobbe kanske ska bada med norrmännen & vi antagligen ska äta där.. jag e sugen på sushi.. haha. ;) har ju ente ätit det på ett tag, så ah.. 
.
.
dagens outfit är det linnet som e ovanför på bilden, ett par vanliga ljusa jeans från gina tricot & sen en kofta från mamma.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu