Morden I Midsomer

sitter på mitt rum & kollar på morden i midsomer. har precis duschat, typ scrubbat hela mig & sånt, & ska snart gå & lägga mig. är sjukt trött efter att ha gått upp tidigt nu i tre veckor. är helt slut i huvudet. :P men ah, that's life, right? & jag har snart sommarlov på riktigt, efter lördag kan jag sova hur länge jag vill & när jag vill. gud vad jag längtar. ;) ska gå & borsta tänderna nu, för känner att jag kommer somna vilken minut som helst. ente bra att va trött & ha världens skönaste säng.. ;) hörs imon. vet dock ente när jag bloggar.. om jag bloggar innan jag sticker på konfa eller om jag bloggar när jag kommer hem & har varit & handlat & allt sånt. vi får se när jag hinner.. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu