Konfirmerad!

ah, då e man konfirmerad nu då. sjukt härligt. & min grupp är sjukt härlig. hamnade verkligen i den bästa gruppen, å det e jag glad för. ;) alla är snälla å hur roliga som helst. får dra ihop något med dom nån dag, så vi träffas igen.. :) 
nu har gästerna åkt hem iallafall. jag, madde å erica åkte konfirmationen som va 16 för å höra ida sjunga. herregud vad hon sjunger bra.. å ida, om du läser detta, madde sa att jag skulle hälsa att hon blev helt tårögd av att höra dig sjunga! men ah, nu sitter jag på mitt rum. har precis tagit ett nattbad, sjukt skönt med 28 grader i poolen när det e 21 i luften.. ;) 
.

Kommentarer
Postat av: E L I N A

tack ♥ hoppas jag med ! hoppas ni hade det grymt igår och att allt gick bra, önskar jag stod där med er ♥

Svar: det gick superbra igår! dock saknade vi dig där. du borde oxå stått där med oss, blev ente hela gänget utan dig! ♥
tessie

2012-07-08 @ 10:16:02
URL: http://elinaarnesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu