godmorgon. ♥

godmorgon sötnosar! vaknade vid tio, å då stack jag å pappa ut & sprang en runda. till lagunen å tillbaka. ente för att ni vet hur långt det är men endå.. ;) men typ 4 - 5 km är det. känner mig sjukt duktig!
så nu ska vi sätta oss & äta frukost. tog bullar med oss på vägen hem.. idag vet jag ente vad som händer heller... vi kanske åker in till stan en stund eftersom det är lite mulet å tråkigt. men ah, jag vet ente.. bloggar mer senare om vad som händer å sånt! & idag blir det mer än två inlägg, det lovar jag. va ju rätt kass på att blogga igår.. ;) men har fixat så jag får låna både pappas data, hans mobil å sånt. så tummen upp för det, right ? :D 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu