finfint väder today!

idag är det riktigt fint väder ute! 25 grader å sol.. härligt! så vi ska äta lite frukost nu, sen drar vi ner mot stranden å ligger där resten av dagen. ;) äntligen blir det lite sommar i sverige. eller iallafall i strömstad, vet dock ente riktigt hur vädret är hemma.. igår hade det visst pissregnat, å då hade vi 20 grader här men lite molnigt. haha. ;) 
nu ska jag dricka upp mitt kaffe & äta upp min kanelbulle, sen bytar jag om & går ner å lägger mig på stranden. blir vollyboll turnering oxå, sverige - norge! viktig match asså! hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu