EnSuperDuperRoligRubrik!

förlåt för att jag ente bloggade mycke igår, men min dator dock, & jag hittade inget internet att sno. :(
.
godmorgon iallafall! sovit gott? det har ente jag, drömde att jag blev jagad av en sköldpadda.. på något sätt va det sjukt läskigt. :O mobbad tjej här ja! har precis ätit frukost, ska strax sminka mig å sånt. sen ska vi bort till norrmännen & fira stora sebastian som fyller 12 på onsdag. lite av hans släkt e här, så ska bli kul & träffa dom igen. träffa ju dom på bröllopet & dom va hur trevliga som helst! :) så vi ska äta lite mat, & antagligen lite onyttigheter.. har gått upp två kilo, herregud, det e hemskt..
ska försöka blogga mer idag, har ju pappas data nu. den e fan sjukt bra!? funderar på att byta med pappa. tror ni han vill ha min lilla rosa..? ;) 
.
.
har inga bilder på pappas data, så ni får en bild från facebook när jag konfade mig. passar väl bra in på texten, right ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu