Drunk - Ed Sheeran

godmorgon! vaknade redan vid halv elva idag.. gick ju dock & la mig rätt tidigt igår, så kan va därför.. ;) ska iallafall snart ut & lägga mig i solen. fint väder idag oxå ju! tänkte bara passa på att blogga lite. har dock ingen aning om vad jag ska blogga om, så lägger in en sjukt bra låt! Drunk - Ed Sheeran. har alltid på den i hörlurarna när jag ligger & solar. ;) tiden går mycke snabbare om man lyssnar på bra musik, för vem tycker egentligen det e kul att sola..? 
men ah, ska ut & sola nu iallafall. tar med mig ben & jerry ut så jag ente e så ensam.. ;) lägger upp bilder från konfalägret senare idag oxå förresten. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu