Det Är Ingen Vanlig Dag, För Det Är Ida's Födelsedag, Hurra Hurra Hurra!

godmorgon! sovit gott..? har ente jag, har legat vaken typ halva natten å tänkt på allt mellan himmel å jord. så jag e sjukt trött idag! har iallafall hällt i mig en kopp kaffe så jag piggnar till lite. ska försöka fixa så mycke som möjligt idag, så kan jag bara ta det lungt imon. ;) blir nog endå att jag springer runt å stressar sönder imon även om jag tycker jag planerat bra.. men ja, har precis klätt på mig, kör på myskläder - tights å en tunika, strunta t.o.m i att sminka mig idag, fan, alla e ju endå i åhus så det eväl chill.. ;) å ska snart åka till city gross. funderar på att köpa en sån kaffemaskin med kapslar ni vet..? får se hur jag gör.. kostar endå 1500 å känner att jag vill slösa det på kläder istället. ;) haha. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu