Billy's PanPizza

sitter på rummet & äter panpizza. vad vore livet utan pizza? jag hade typ dött? :O har precis varit ute med pepper på en långrunda iallafall! känns bra att göra något & ente bara sitta & glo.. ;) blev sjukt sugen på att gå ut & springa en runda - vädret e ju lagom fint! dock har jag ente tid, måste leta upp recept på vit kladdkaka. låter sjukt mumsigt, så tänkte baka en imon & se hur den blir. blir det bra så serveras det på konfirmationen på lördag. :D nu ska jag iallafall fortsätta leta efter recept, & äta upp min panpizza. sen kanske vi ska sätta upp partytältet ikväll oxå. usch, orkar ente stressa.. det e bara tisdag änsålänge, men endå har jag sjukt mycke att göra? :O orkar ente ens tänka på hur mycke jag kommer ha att göra på fredag.. blö! jaja, hörs senare
.
.
tänkte bara berätta att jag druckit hela denna idag.. tjockisvarning? gratis reklam för cola light.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu