killar & bröst?

förlåt darling's! men jag vet faktist ente vad jag ska blogga om. händer typ ingenting i mitt liv just nu.. har iallafall precis ätit kvällsmat med mamma, & ska snart lägga mig framför tv:n i min nya pyamas! juste, jag har fått en ny pyamas av mammi. sjukt mysig. :D kan visa den sen.
nu ska jag läsa lite bloggar, sen dricka upp cidern & duscha. sen blir det soffan, & därifrån tänker jag ente flytta mig ifrån förrens det är bed time!
.
& vad e det med killar & boobs?! den första frågan jag får av nån kille jag börjar snacka med är "hur stora är dina tuttar" typ skaffa ett liv liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu