änglagård 2

har precis kollat på änglagård två, eller vad den heter med mamma. tycker faktist dom änglagård filmerna är riktigt bra! ;) fast har bara sett trean, & nu tvåan. så nu återstår bara ettan. snacka om att se dom i fel ordning.. men jag e ju lite fel & sne & allt sånt, så jag fattar filmerna bra endå! :D
ska lägga mig & sova nu iallafall. eller om en stund, ska nog smsa lite innan. kommer dock somna på två sekunder, sen kommer alla va sura på mig för att jag ente svarat.. snacka om att ha ett svårt liv. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu