Melodifestivalen

har precis kommit hem efter att varit ute med danne en stund. körde på converse & skinnjacka, trodde det blivit vår, men jag hade visst fel. :O så ja, jag va ju smått frusen när jag kom hem.. ;)
så nu sitter jag framför brasan & kollar på melodifestivalen. lördagsunderhållning asså.. nej men.. är det bara jag som tycker att melodifestivalen blir dåligare & dåligare för varje år?! :O när man va liten va det verkligen det man längtade till på lördagarna, det hörde liksom till.. men nu om det finns något bättre att kolla på så väljer man ju hellre det. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu