e mitt liv bara allmänt tråkigt eller?

ja, så måste det va.. händer ju ingenting på dagarna. alla bryr sig för mycke om läxor för att kunna träffas.. :( nej men..
så nu när jag suttit här i min ensamhet & funderat så har jag kommit fram till att jag vill lära mig shuffla. ja, ni läste rätt. hade ente det varit supercoolt ? ;) en shufflande therese? dock kommer jag ente ens ihåg grundstegen, så jag vet i fan hur det ska gå..
& sen har jag funderat lite till i min ensamhet & kommit på att jag ska skaffa gymkort, igen. denna gången ska jag dock bara ladda för en månad, så det blir liksom bara 500 jag slösar om jag ente gillar gymma sen.. så ska försöka sticka ner till in2shape nu i veckan & se om jag kan fixa det. :) så då händer iallafall något i mitt liv..
.
.
& så funderar jag på att baka vaniljcupcake's med blåbärs frossing & typ bjuda in massa vänner lite senare denna månaden. :D usch, jag får verkligen en massa ideér när jag e sådär forever alone.. borde ente va det så ofta, haha. ;)
nu ska jag hoppa in i duschen, & ta en låååång dusch. behövs verkligen efter en riktigt seg måndag. & imon blir det en ännu segare tisdag. simma på gympan, sen ska jag till tandläkaren halv två. hoppas nu dom fixar gluggen, annars blir det en sur therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu