Snart Malmö!

ska strax sticka till malmö med elin. vet ente riktigt vad vi ska göra, eftersom det ente e bra artister där idag. så vi kanske kollar runt i lite butiker, fikar & sånt. :) mysigt det oxå. så ska börja rota fram kläder nu eftersom vi tar tåget 16:39. hade dock tänkt ha mina nya skor med nitar (vet ni vilka jag menar..?) men vet ente var jag har gjort av dom. :O påsen dom ska ligga i ligger ente där jag la den, & så e den tom. blir irriterad på mig själv att jag ente kan hålla koll på var jag lägger mina saker. 
.
-nej, jag ska ente gå utan byxor, om nån nu trodde det! 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu