Snackat I Telefon..

har precis snackat med erica i telefon en stund. eller ah, nästan 1 timme. ;) haha, saknar henne asså! har massa roliga saker vi ska göra när jag kommer hem.. e riktigt trött på campinglivet. suck.. ska bli skönt att jag får va ensam hemma nästa år. :D 
.
så ah.. e riktigt trött nu iallafall, så funderar stark på att gå & lägga mig. ska upp tidigt imon, för jag & mamma ska in till byxelkrok (?) & handla.. finns nada i denna affären, allt e typ slut.. sjukt dåligt. :O ska börja borsta tänderna & sånt nu, viktigt viktigt! så ah, vi hörs imon!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu