Sitter Här & Drägglar Lite..

sitter å kollar på gina tricots nyheter.. just nu önskar jag att jag va miljonär så jag hade råd att köpa en massa.. :O får ta å sticka in till lund så fort jag kommer hem med några kompisar så jag kan shoppa lite. behöver lite nytt nu till hösten & vintern. har typ bara sommarkläder? :O stämmer ente så bra med tanke på att vi bor i lilla kalla sverige.. bara regnar & e kallt hela tiden ju. :( dock e jag superfattig så kan ente köpa så mycke.. wäh, vilka problem jag har.. får kanske skaffa ett jobb eller något..? hmm.. ;)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu