School start today!

godmorgon! vaknade vid sju & kan säga att jag va smått trött! orkar ente börja skolan.. gå upp vid sju varje dag. :( blö! jag e ingen morgonmänniska asså! 
har iallafall fixat mig & sånt, så ska möta elin & klara lite innan skolan börjar. sen drar ju vi till lund efter skolan. yeah! :D har gjort ett tidsinställt inlägg vid halv fyra, så det blir lite utfyllnad. bra va? har inget att skriva, & eftersom jag e så trött kommer jag bara skriva massa skitsaker.. så vi hörs när jag kommer hem istället! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu