Min Supersöta Mugg

sitter å dricker te ur min supersöta mugg som jag fyndade på citygross för 10 kronor. eller ja, mamma betalade.. men det va jag som hitta den. ;) haha! tycker det e roligare med söta muggar, å ente bara såna helt vanliga enfärgade? smått tråkiga! 
har precis snackat lite med madde om imon. åker ju till henne å stannar till torsdagmorgon. planerade lite fika & mys med isak på onsdag, sen åker jag hem tidigt på torsdagmorgon! bloggning kommer va som vanligt eftersom jag tar med mig min lilla dator. ;) så ni kan fortfarande in å kolla bloggen. :) 
.
och om idag.. jag å elin hade det superkul & supermysigt i lund. fyndade lite olika saker. eller ja, massa tröjor & trosor. lägger upp imon vad jag köpt, har laddat in allt på datan, & sånt. så imon när jag e hos madde lägger jag in bilderna. :) vill ju spendera så mycke tid med dom som möjligt.. iallafall! jag & elin va först på nova & hade kul där. skämde ut oss & elin slarvade bort sin jacka.. förvånad? nej! den låg iallafall kvar inne på mjukisbyxorna på bikbok.. haha, vilken tur! tänk om nån snott den..? sen gick vi lite i stan, kollade lite i butiker & så.. sen satte vi oss på espressohouse å fika. dock va det några som nästan hade sex i soffan, så det kändes awkward att sitta där, så vi stack.. ;) som att vi störde dom, förstår ni..? haha! 
detta inlägget blev superlångt, så grattis om du läser detta. du har precis fått reda på massa tråkigt om mitt liv. haha. ;) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu