I'm The Winner!

uh, gissa vem det va som vann spelet? jo, jag. ;) bäst eller vad? har precis varit nere å handlat latte å två kakor. vadå tjockis? firar lite att jag vann.. ;) så nu e mamma, pappa, tobbe å simon nere vid poolen & badar. orka ente följa med eftersom jag fortfarande e sjuk, så orkar ente bli mer sjuk. sen e det typ dåligt väder oxå. ;) så väntar på att dom ska komma hem, då taggar vi handbollsmatch, sen går vi ner å äter på pizzeran. mmm!
ska bara dricka upp latten, sen ska jag börja packa undan lite. åker ju hem imorgon istället för på söndag. åh, gissa vem som blev glad? :D äntligen slipper jag denna tråkiga ö, å kommer hem till något normalt igen. aldrig mer husbilssemester, älskar att jag e 16 nästa år, så slipper jag följa med.. men ah, vi hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu