godmorgon. ♥

godmorgon! vaknade redan vid åtta idag av att jag höll på att dö av värme inne i rummet. fan, 100 grader där inne ju! :O så vid halv nio gick jag ner till preem å handlade frukost till mig å tobbe. rätt duktigt va? ;) så har precis ätit & druckit upp min latte & sånt.. sitter & kollar på tv nu, ska strax gå ut med pepper. eller ja, halv tolv, men endå.. sen får jag börja packa, hinner ente imon då jag ska till lund med elin. ;) så måste packa allt idag tills jag ska åka till madde & stanna där onsdag till torsdag. så ah, vi hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu