Godmorgon. ♥

godmorgon! hade satt klockan på 11, men vaknade vid åtta av att några byggare kom å började bygga på vårt trädäck.. sjukt störigt! vem fan drar igång en jävla slipmaskin klocakn åtta!? :O så nu e jag helt seg i huvudet & sånt. har tagit en kall dusch för att jag skulle vakna, så nu sitter jag å fryset istället.. haha, smart. ;) 
ska föna håret å sånt nu, har sprungit runt med handduk på huvudet i två timmar nu.. vi hörs innan jag sticker till lund. lägger in dagens outfit å sånt då! :) funderade på shorts, men värkar ente som vädret e helt okej.. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu