Chillar Med Pepper!

godmorgon! vaknade för en stund sen, å har precis sagt hejdå till viggo som åker hem idag. skulle egentligen följt med han hem idag, men fick ente för mamma å pappa.. så ah, jag e fast här tills på söndag. :( fuck my life! hatar campa. :O men aja, nästa år e jag 16, å gissa vem som slipper att följa med då!? ;) 
.
sitter i husbilen nu med kaffe, musik & myser med pepper. världens mysigaste vovve. dock skulle man gärna slippa hans pussar.. haha. ;) idag händer ente något alls.. ska spela minigolf med erica senare, sen vet jag ente vad som händer. e ju ente speciellt bra väder idag heller, å ska antagligen ente va det på hela veckan. :O åh, orkar ente.. vi har ju ente bil nu längre heller, så vi kan ente komma någonstans när det e dåligt väder. just nu suger mitt liv, haha.. :( aja, hörs senare! ska ut å sno tv:n nu. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu