Boom Ayo - Cassetti remix

.
godmorgon sötnosar! sovit gott? det har jag, tror jag iallafall. eller kanske ente? hmm, jag vet ente.. får se. :O just nu sitter jag antagligen på tåget påväg hem från madde. om ente så ska jag antligen snart hoppa på tåget.. siktar ju på att åka hem vid halv nio, nio nu på morgonen. usch, tidigt va..? :O men dom ska jobba, å lilleman ska på dagis & sånt, så ah, skulle ente varit så kul & sitta kvar ensam i huset..? speciellt ente när det ente e mitt hus.. men ah, vi hörs när jag kommer hem. då blir det "rikgit" uppdatering, i nutid. har förhoppningsvis bilder från dagen/dagarna här jag kan visa. :)
.
ni kan lyssna på denna riktigt bra låten sålänge. remixen e mycket bättre än orginalet. brukar va så.. ;)
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu