20.30

sitter på rummet & kollar på tv. va ute & powerwalkade en timme innan, så har precis ätit fikon & hallon. va dödshungrig när jag kom hem. hade bara ätit potatisbullar när jag kom hem så ah. ;) 
idag har ente hänt alls mycke.. kom hem från skolan, pluggade, powerwalkade, sen har jag bara kollat på tv. that's it liksom.. rolig dag va? njä, ente precis.. ;) ska fortsätta kolla på tv nu, sen ska jag kolla över spanskaglosorna innan jag lägger mig. så vi hörs imon :) 
.
slänger in en bra låt eftersom jag ente har några roliga bilder..
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu