#1192 There Are Seven Billion People In This World Bro, Why Are You Letting One Ruin Your Day?

sitter på rummet, dricker latte & kollar på tv. laddar upp mentalt för skolan imon.. usch, jag längtar ente :( speciellt ente när det blir så fint väder!? varför kunde det ente vara det när jag hade sommarlov? suck.. har iallafall duschat, rakat benen å lite till.. ;) så nu e jag helt fräsch inför skolan. känns skönt! & så slutar vi ju halv ett imon, så blir en "mjukstart". drar dock till lund efter skolan med elin, klara & isabelle. har saknat klara som in i bomben, har ente träffat henne på hur länge som helst, så ska bli kul å träffa henne igen. :D min lilla klarish. 
ska kolla lite vad jag ahr i garderoben nu & se om där e något jag kan ha på mig imon.. annars får jag väl gå naken ? ;) njä.. så mycke ska jag ente bjuda på mig själv, haha! vi hörs imon! 
.
.
åt förresten kräftor idag, för första gången på hela året! smaka dock ente så gott som jag kommer ihåg att dom gjorde.. kan va för dessa va svenska, & ente kinesiska..? skit samma, det jag tänkte berätta va - varje gång jag äter kräftor tänker jag på ariels vän Sebastian, dock e Sebastian en krabba..? :O måste va något fel på mig..

Kommentarer
Postat av: klaraaa :-P

aaaw min lilla hashtomte ;-)))

2012-08-21 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu