- 135 kalorier!

va ute & PW en runda innan, brände 135 kalorier. ente så mycke, i know, men alltid något ? så nu har jag precis duschat & sitter & kollar på One Big Happy Family, dricker vatten & bara chillar.. lät rätt cool där va? ;) men ah.. har ente gjort så mycke idag, va sjukt trött eftersom jag gick upp halv sju.. tidigt hu..? så idag har jag bara städat rummet, lagt in kläder i garderoben & sånt. måste göras ibland. ;) har dock börjat tycka det e kul att städa, vad e det för fel på mig? ingen normal 15 åring tycker det e kul att städa. men ah, jag e ju entesomallaandra, right ? haha. :) ska in på nelly.com & kolla lite om jag hittar något snyggt. vill ha ljusrosa jeans, har dock ente hittat nåt ställe som har jeans som passar mig, & ente kostar hur mycke som helst.. hittade på barnavdelningen på hm, men endå. ;) så har ni tips på var man kan hitta snygga, ljusrosa jeans med smal midja, men endå går över rumpa å lår så får ni gärna kommentera. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu