mina ögon stängs snart!

usch, jag e så himla trött! är helt slut i huvud, kropp & ja, allt! så blir väl att jag går & lägger mig snart, ska bara kolla klart på på bar gärning. rätt roligt program faktist, hehe ;)
har precis fyllt i lite lappar om praon oxå som jag glömde göra förra veckan om lager 23. åh, saknar den platsen, & alla trevliga människor.. men ja, det e väl bara att bita ihop & ta sig igenom denna veckan, sen back to school! låter sjukt, i know, men jag längtar faktist.. :O första gången jag saknar skolan tror jag. nån gång måste ju va den första ? ;) nä, nu ska jag stänga av datan & gå & borsta tänderna så jag bara kan hoppa i sängen sen när klockan e 10. hörs imon! förresten, kan bli jäkligt dålig uppdatering imorgon, hände en sak för exakt ett år den då.. kommer upp ett inlägg om det imon!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu