i used to be fat !

finns det något bättre än att springa samtidigt som man kollar på i used to be fat? skulle ente tro det.. det känns liksom så skönt att veta att det jag gör e mycke lättare än det dom gör! ;)
.
har precis ätit iallafall, eller ah, för en stund sen.. så nu ska jag springa, igen. powewalkade lite innan idag, 2.9 km. rätt bra? så nu ska jag springa en halv mil igen, hoppas jag! kände mig så nöjd igår när jag gjorde det. ;) haha! har ju gått från att va lat & hata träning till att gilla att springa & röra på mig? känns konstigt, men endå sjukt skönt. så nu ska jag byta om & se om där e något bra på tv jag kan kolla på under tiden jag springer. det e ju endå 30 minuter jag springer, så då e det skönt att ha något att kolla på.. men ah, ska springa nu så jag blir klar tills mästarnas mästare. det börjar ju ikväll. har saknat det sen det slutade förra året. hörs senare! :)
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu