1 April idag!

usch, jag gillar ente den dagen.. blir allid grovlurad av folk eftersom jag går på saker så lätt.. haha typiskt. ;)
.
godmorgon iallafall! vaknade för en stund sen, så ska väl snart gå ner & äta. är dock ente alls hungrig efter allt mormor proppade i mig igår! e fortfarande helt uppsvullen, haha. vet ente vad som händer senare idag.. kanske sticker & träffar en kompis eller något. :) vi får se.
nä, nu ska jag ner & hämta frukost & sätta på Dear Jhon. fick låna hem den av erica igår, eftersom jag ente hann se slutet.. va så längesen jag såg den så har glömt hur den sluta.. :O tur att man har vänner med bra smak! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu