har ändrat på bloggen!

har ändrat lite på bloggen. ny "design" & ny "header". blev ente speciellt nöjd! får se när jag ändrar, & om jag orkar ändra igen! bytar rätt ofta tycker jag. börjar bli jobbigt, haha! ;) men jag får ju skylla mig själv.
stack iallafall hem från skolan innan idag. hade sjukt ont i magen. orkade knappt gå. så nu ligger ja halvt död i soffan & hoppas på att jag ska bli bättre tills imon! jägers då ju. så då måste man va frisk. men nä, nu ska jag gå & hämta en ipren, sen försöka sova. är tröttare än tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu