snart lund.

ska snart till lund med isabelle. eller ah, om en timme. så jag ska väl gå & duscha & börja fixa mig snart. ska ta på lite mascara oxå, (även fast jag egentligen ente får ha smink på två veckor) så jag ente skrämmer halva lund. hehe, lite snäll är jag endå. ;)
men nä, nu ska jag hoppa in i duschen. bloggar innan jag sticker, i guess. om jag hinner. "alla vet redan att jag kommer glömma det.." men ska försöka. kan typ skriva det i pannan, så ser jag det varje gång jag kollar i speglen..? *smart chey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu